Hayat, Ölümü Beklemektir

Henüz kimseye söylemesemde/söyleyemesemde "niçin yaşadığımı bilmiyorum". İnsanlara bu soruyu soruyorum bazen, vardır böyle enteresan huylarım.
"Niçin yaşıyorsun?"
Herhangi tatmin edici bir cevap alabilmiş değilim.

Öğrenciyken hangi ay ölmenin güzel olduğunu düşünürdüm. Ölünce beni kimin bulacağını, ölümden sonra ne olacağını, bu ızdırabın[ne olduğunu bilmiyorum ama baya uzun süredir var, birlikte yaşıyoruz artık] son bulup bulmayacağını, eğer diğer bir hayat yoksa "hiçlik"in bile bazen güzel bi şey olacağını düşünüyorum.



İntihar edenlerin cesaretine, gözü karalığına, deliliğine hayranım. İntihar edecek kadar cesur, deli, inançsız olamadım hiç bir zaman, bu saatten sonra da kafama bowling topu yemezsem olabileceğimi sanmıyorum.

Hayatın binbir türlü tanımı yapıldı, herkese göre farklı bir anlamı var. Bana göreyse "Hayat; ölümü beklemektir."

Hiç yorum yok: