önem

ya farkettim ki bu bloga haddinden fazla önem veriyorum. ne bileyim bunu niye açtığımı unuttum galiba gene amına koyim ya. evet ilk küfür blogdaki bu. normalde küfür eden bir insanım ben. tu kaka.

hayatta da çok şeye gereğinden fazla önem verdim çoğu zaman ve çoğu boş çıktı amına koyim. fos çıktı. bi kızı sevdim çok uzun zamanlar önce ya da ben öyle sanıyodum ama olmadı işte, oluyor gibi oldu ama işte bunda yalan lan ben istemedim biriyle birilikte olmayı. çok seçiçi bir piçim ben ya. asosyalim aynı zamanda.

okula çok önem verdim sonra farkettim ki başkalarının önemini sahipleniyorum. bıraktım gitti, pişman mıyım, sudan karaya çıkan ilk canlı kadar pişmanım amına koyim. keşke bırakmasaydım okulu.

bundan sonra başlık da atmıycam yazılara. başlıkla metin çok uyumsuz olabiliyo

Hiç yorum yok: