sürekli kendinden bahseden insan

benim lan nolmuş. paso kendimden bahsedecem bu blogda. sen beni tanımıyosun ve umarım hiç de tanışmayız zira sevmiyorum yeni insanlarla tanışmayı. yeni insanlarla tanışmak efor gerektiren bir şey. bu tembellikle de herhangi biri için efor sarfedecek durumda değilim. bir tek istisnası var. nah söylerim sana. onunçin efor sarfederim moruk. edilir yani.

o değil de filmlerdeki çirkinlerin bile makyaj yapılarak yakışıklı olanlar tarafından oynanması nedir yahu. felsefenizi sikeyim sizin. yok çok iyi rol yapıyomuş. siktirin allahın güzellik saplantılı piçleri.


film dedimde aklıma geldi "the invention of lying" diye çok süper bir filmi var ricky gervaisin. izleyin lan. beğenmezseniz bi zahmet asın kendinizi ya da bana görünmeyin ok. anlaşalım zira ben anlaşması kolay bir adam değilim.

Hiç yorum yok: