gitmek

gitmek istiyoruz hepimiz ama nereye, ne zaman hiç bir şey bilmeden gitmek. kimimiz nepale, kimimiz sahil kasabasına, kimimiz yazlık bir beldeye, kimimiz new yorka, kimimiz amsterdama...



ama gitmiyoruz inadına. gidemiyor muyuz yoksa gitmiyor muyuz sorusuna nihai cevabımı gelecek perşembe vereceğim. tahrana bilet alacağım iki güne. 66 saat gidiş 69 saat dönüş trenle çok da ucuz 40 yuro biletler. yolcuysa abbas durmasın artık. gitsin. gideyim. menzil değil amacım yol. belki bi şeyler değişir, belki benim de başıma güzel bi şeyler gelir.

Hiç yorum yok: