Dün gece Barcelona’nın İniesta’nın 90+3'de çok şanslı bir adam olmasıyla başlayan rüyası sona erdi. Gereksiz yere abartılan, göklere çıkartılan, mal fanatiği olunan ve en kötüsü zevk vermeyen sıkıcı bir futbol oynayan Barcelona Efsanesi artık yok. Ligde Real Madrid’in farkı kapatıp şampiyon olmasını istiyorum açıkçası. Aslında söylenecek çok şey var ama fotoğraflar söylesin geri kalanı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder