"Everybody Lies"
Yıllardır yalan söylemedim. Bundan sadistçe bir zevk de aldım aslına bakarsanız. İnsanlara yalan söylemediğiniz zaman sizden korkuyorlar. Sosyal ortamlarda resmi olmayan anlaşmayı her an ihlal edebileceğiniz gerçeği onların ödünü patlatıyor. Sizi mümkün olduğu kadar dışlamak, kendilerine benzetmek, olmadı yok etmek istiyorlar. Eğer yalana tenezzül etmezseniz çok güzel şeylere ama insanın en vasat yüzüne, çirkinliklere ve dahi piçlere tanıklık edeceksiniz. Ama yalan yoksa sadece yalnızlık var. Evet belki yalnızken daha iyiyiz ama içten içe biliyorum ki hepimiz eşimizi arıyoruz. Kendimiz gibi veyahut çok farklı birini. Güvenebileceğimiz, sevebileceğimiz, sevileceğimiz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder