yabancı
"i was looking for a great place to die."
Emek Sineması Yıkılsın
Kimseler gitmediği, sahipleri/işletmecileri gelen seyirciye çok kötü davrandıkları, binanın kıymeti bilinmediği/bilinmeyeceği, sinema gibi çağı yakalaması gereken bir sektörde artık köhne kaldığı için yıkılsın.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder