Emek Sineması Yıkılsın

Kimseler gitmediği, sahipleri/işletmecileri gelen seyirciye çok kötü davrandıkları, binanın kıymeti bilinmediği/bilinmeyeceği, sinema gibi çağı yakalaması gereken bir sektörde artık köhne kaldığı için yıkılsın.

Hiç yorum yok: