Dün gece 1.5 senedir süren bir rüyadan uyandı belki de Barcelona ve Uefa. Gecenin en önemli anı şüphesiz Alves ve Messi'nin alamadıkları penaltılardı. Chelsea'yi hakemle yenen Barcelona bu sefer İnter'i hakemle yenemedi. Bir maçtan sonra hiç konuşmak istemediğim konulardan biri hakem. Ama konu Barcelona ve Manchester United olunca hakemlere değinmeden de olmuyor. Bir portekizli dün akşam mükemmele yakın maç yönetti, bir diğer portekizli mükemmelden uzak ama sonuca hedefli bir takım sürdü sahaya. İtalyanlar ne kadar sevinmişse portekizliler[C. Ronaldo dahil] o kadar sevindiler.
Gecenin kahramanı D. Milito diyenler olacaktır ama bence Etoo ve Sneijder görünmeyen kahramanlar. Etoo top çaldı, pas yaptı, pres yaptı, bireysel oynamadı, savunmaya yardıma geldi İbrahimoviç'in yap[a]madığı her şeyi yaptı. 40 milyon euroyu niye verdik dedirtti barça taraftarına. Sneijder gölünü attı, asistini yaptı ve Barcelona'nın en kortkuğu adam oldu dün gece attığı ara paslarla. Maçın başındaki şu fotoğraf aslında maçın sonuna daha çok yakışıyor. "What Did You Do Last Night?"


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder