Ya şimdi ben bunu en olmayacak yerde gördüm. Ama nasıl komik, Böyle koli kalemiyle da ne güzel yazılmış.
O değil de gayleri sevmiyorum ben ya. Yani ne bileyim varlıkları rahatsız edici değil, kardeşim gay olsa umursamam gibi, bırak kardeşi sülale gay olsa sikimde olmaz ama işte gay bir ev arkadaşına katlanamam, katlanamıyorum. Sanırım sikilmekten korkuyorum. Evet.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder